Wednesday 3 June 2009

tag dari kak ziela.....

1)Bekas kekasih saya adalah..
seorang lelaki yang sengal....

2)Saya sedang mendengar..
dgr lagu kumpulan nsync....

3)Mungkin saya patut..
buang air...sbb bladder dah penuh....

4)Saya suka..
suka malas2 kan diri kat katil...walaupun ade tilam jerk...

5)Sahabat-sahabat saya...
sme nye shengal2.....

6)Saya tak paham..
knp sy perlu belajar mengira ubat....

7)Saya kehilangan..
hilang bnde yang x kan dpt blek......

8)Ramai yang berkata..
neeta ni kuat tido....btol kew...?

10)Cinta itu adalah..
psangan yang berkasih sayang......

11)Di suatu tempat, seseorang sedang..
mengutuk sy mungkin......

12)Saya akan cuba..
mendapat CGPA 4.0....hahahaha...dlm mimpi.....

13)Ayat SELAMANYA.. membawa maksud..
dlm bhasa english maksud nye for eva....tu pn x tau ker!!!

14)Telefon bimbit saya..
nokia N95(pmberian ayah yang tercinta)

15)Bile saya terjaga..
sy akan g toilet tok buang sme sisa kumbahan yang msok smlam....

16)Saya paling meluat..
org yang hipokrit n giler kuasa.....

17)Pesta/parti adalah..
bnde2 yang mengarut yang xmsok akal...

18)Haiwan yang paling comel pernah saya temui..
kucing sy......name die "cunnya...."

19)Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah..
mse mude2 dlu....men x igt dunia....

20)Hari ini..
ari yang mbosankan....woi...aku nak blek!!!!!

21)Malam ini saya akan..
akan tido lambat kot......

22)Esok pula saya akan..
blek puncak alam!!! yes!!!!!!!

23)Saya betul2 inginkan..
ingin kan nokia express music 5800......
tggu ar duit pt t sok.....

24)Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini..
ee.....comelnye muke bgn tido......

25)Pusat membeli belah atau arked permainan..
arked permainan......tgk byk gelagat budak2..

26)Makanan barat atau jepun..
dua2 x ske......belacan lagi sodap....

27)Bilik yang terang atau gelap..
blik yang gelap la...senang sket nak tido......

28)Makanan segera adalah..
makanan yang dimasak ble dah x de duit....wakakakaka....

29)Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang..
mekasih......

30)Siapa yang anda ingin tag..
x terfikir lagi....otak ngah beku skunk nih....

1 comment:

ZiLa said...

6)Saya tak paham..
knp sy perlu belajar mengira ubat....

-nurse mmg la kene la belajar mengira ubat...

8)Ramai yang berkata..
neeta ni kuat tido....btol kew...?

- betul betul betul..hehe

12)Saya akan cuba..
mendapat CGPA 4.0....hahahaha...dlm mimpi.....

-try to get it..mane tau blh jd kenyataan..

23)Saya betul2 inginkan..
ingin kan nokia express music 5800......
tggu ar duit pt t sok.....

- x hbis2 berangan nk hp tu..bersyukur la ngn hp yg ade skrg..

28)Makanan segera adalah..
makanan yang dimasak ble dah x de duit....wakakakaka....

-pastu nti mengadu sakit kepala bile dh hbis mkn..

29)Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang..
mekasih......

-ayat tu bg kat sape???? jeng jeng jeng...hehe

p/s: anyway, thanks..