Monday 12 April 2010

N.G.A.N.T.O.K.

tahan je la mate ni....smalam aku tdo agak lewat..dlm kul 3 pagi bru aku lelap kan mate.
then kul 6.45 dh kne bgn siap2...mate ari ni agak sembab.....kelopak mate ni rase dihempap kontena yg berat nye bertan2.....mcm nak tutup je mate ni then tdo layan perasaan yg makin menyepi........mase pediatrik tadi pn aku tahan jerk.....dh berjangkit ngan imah la ni..hahaha

aku x buat paper pn smpai tdo lewat....cuma aku abis kan novel yg aku pnjam dari budak umah aku ahad lepas...x suke la pnjam brang orang lam2...yela..ati manusia ni bukan nye bleh dijangka kan....

sampai2 je kelas tadi...imah bg tau yang kami semua akan praktikal lebih awal dari yg dijangkakan.....dlm jadual plak 31 mei...tapi diawal kan 3 mggu...makne nye 8 mei kami pergi...x de pape preparation pn.....praktikal untuk sem 1,2,3,n 4 punye procedure....hope x dpt ward sergical sbb ward surgical bosan amat sangat...hahahaha.....papew pn...redha je la mane tmpt yg dicampak kami sume...ntah2 aku dapat blah utara....adoi.....jauh nye...dlu dpt JB.....jenuh angkot barang...x pe la..name pn student...kne la berkorban.....

No comments: