Sunday 23 January 2011

15 JAN 2011



kenapa ek ngan tarikh ni....

korang tak tahu ke??

aku pn......

x tahu....huahuahua....

ehh...juz kidding okie...

actually tu tarikh keramat tau....

wahhh....mcam citer suster keramas lak an...

opppp....cop2....

back to our story lah ek...

gini..tarikh tu sebenar nye tarikh yang telah ditetapkan oleh pihak kolej...

ditetapkan untuk ape??

untuk ape ek......hurmmm...

adoi....untuk g praktikal ler....

brape lame g??

should i answer that question.....?

ohh...ok2....i answer k...

i pergi 6 mggu je...

hah x lame.....6mggu mcam 6 bulan korg tau x....

ehh bukan macam 6 bulan.... tapi mcm 6 tahun...ckup umo g tadika dah tu....

udah ler campak kami jauh giler2...amk la dekat2....

mcm kat ampuan rahimah ke....hahaha...senang sket aku nak berulang blek ujung mggu...

ehh...nita ni....

mule la nak melalut yang bukan2...sudah2...

back to reality ok!!!

sepanjang 6 mggu aku berPRAKTIKAL ni...ade 3 tempat yang aku kne jelajah...

wah...mcam jalan2 cari pasal pulak kan....

  1. di klinik kesihatan simpang renggam,kluang
  2. di hospital sultan ismail,jb
  3. di wad psychiatric GH PENANG.
sekarang ni aku ader kat smpang rnggam.

di kesempatan ini...cewah...ayat x bleh blah....

ada beberapa gambar untuk tontonan umum.....

bukan yang 18 tahun ke atas ok...





budak2 yang nakal2 belaka....
candid la pulok.....

kenapa gambar saye x de??

sebab that time saye tgh borak2 dengan my housemate...

gambar2 ni ika yang snapkan from my camera....

thankz ika sebab tgglkan kenangan dlm my camera....

No comments: