Sunday 31 July 2011

gembira tidak terkata...

setiap berita gembira, biasanya akan diiringi dengan berita buruk,

alangkah gembira hariku kerana aku berada pada minggu terakhir disini...

syukur sangat sebab aku akhirnya dapat menyempurnakan praktikal aku selama 2bulan disini....

macam-macam dugaan yang aku terima dan aku hadapi,

semalam aku telefon abg aku, aku cakap aku abis kerja ari khamis, so aku nak balik kl ptg khamis tu jugak,

aku abg kate x de hal, die suh aku tanya ayah dulu, aku pun terus call ayah...

nampaknya ayah juga tak ada halangan untuk aku balik hari khamis.....

ayah pas fon pada ibu
" kenapa balik ari khamis,rindu la tu..."

hahaha...ibu ni macam tak tahu je prangai anak pmpuan die sorg ni......

aku harap ayah ngan abg aku selamat sampai disini......

aminnnn......




No comments: