Wednesday 20 June 2012

blackberry dan kePOYOan seseorang

post ini buat bukan niat untuk memerli sesiapa....
tapi sekadar berkongsi pendapat aku kepada pengguna blackberry...
aku juga pengguna blackberry......

seperti yang kita tau...blackberry ni popular sebab adanya blackberry messenger (BBM)
kemudahan yg sangat2 diperlukan untuk berhubung dengan sesiapa saja yang juga mempunyai blackberry.
kita hanya perlu add  pin bbm seseorg, ianya sudah mencukupi untuk kita berhubung dengan sesiapa sahaja....

tetapi ada orang yang mmg POYO GILER...PERASAN DIRI TU MACAM ARTIS!
maksud aku.....orang yg selalu hantar broadcast message yang bukan nya penting bagi kwn2 yang lain.....
contoh nye mcam yang pic bawah ni....



HELLO????! KO INGAT ORANG LAIN TU NAK TAU SANGAT KE KMANA KAU BERADA??? 
KO BUKAN ARTIS OK!!!


NI LAGI SEKOR....SARAP NASI LEMAK PN KO NAK BROADCAST KE....? 
SUMPAH AKU MNYAMPAH GILER!!
X YAH NAK BUDGET2 LA...



tolong la ye....jangan salah gunakan broadcast tu......broadcast la bnde2 yang penting....
tolong la broadcast info2 yang berunsur keislaman,politik,pendidikan.....tu lagi bagos dari korg broadcast bnde yang org x nak amk tau......




2 comments:

IEMA MUSA90 said...

kakaka...
mesti org 2 sakit ati giler lau bace nih...

gadistechnic said...

hahaha.....
pndapat aku aje....
klu ko pn msti rimas weh....