Saturday 16 February 2013

rindu kenangan lalu....

walaupun dunia student tu penuh dengan dugaan.....
dugaan nak siap kan assignment,posting,test,midterm dan final....
tapi dapat jugak kami semua harungi dengan segala2nya....

opsss....aku lupe nak mention dugaan osce.....
dalam banyak-banyak exam...osce lah yang paling mendebar kan....
amin....dpt jgak aku harungi....

aku msih ingat lagi kenangan kami semua g karok pas abs osce....
memang terbaik lah.....
disebab kan nama aku mula dengan huruf "H",
giliran aku awal la pulak.....
imah n raz nye giliran lambat lagi.....
so lpas aku abs osce..aku tggu dorg kat cafe kopi kita....

then bile dorg dh settle osce....
kteorg pn g la karok....
huaaa....rindu nak pgg microphone!


2 comments:

IEMA MUSA90 said...

wee...aku pon rindu gak nk pgg microfon...lme da xmenyumbangkan suara ni...waa...ble nk karoke same2 lg ni..

gadistechnic said...

tggu ler masing2 dah ade kluarger...kite buat reunion...bru gempak...huaaaaa....