Monday 8 February 2010

hanya tinggal kenangan....

mase aku baru2 msok hostel ni( ogos 2008).....aku dah dpt roommates yg besh skali...
lela ngan kak zila....dorg besh giler dowh...
dorg bdua amk degree...aku still diplome lagi..tapi dorg same intake ngan aku...
aku sayang giler ngan dorg...aku sorg je budak nursing kat dlm umah tu...
yg len sume coz yg lain dri aku...
so klu nak blaja pn aku kne la blaja sorg2...lagi pn x pe...aku lagi suke blaja sorg2 dari rmai2..
kdang2 byk berborak dri blaja...
ehh...dah melalut lak aku ni kan....

lela lak awal2 lagi dah pindah sbb die dpt offer dari uni len....
mse tu aku mrajok giler ngan die sbb die nak tggl kan aku...tp ble dah lame2 tu aku dh bleh accept la kan...

so nak djadi kan crite...aku dpat brite dari warden yg warden nak pindah kan sume budak bukan coz nursing ke hostel len...senang cite die nak hostel aku tu sume yg coz nursing....
mane bleh cam tu kan...aku dah la hampir stahun ngan dorg..tbe2 dorg kne pindah tmpat len...
fakulti aku lak jauh ngan dorg...so x dpt la nak jumpe dorg lagi....

rindu giler2 ngan lela n kak zila.....

skunk ni housemate aku sume nye nursing tapi dorg tu sume junior2 aku...
aku sorg je senior...tapi aku x ske la nak ragging2 org ni sbb aku dh pnah rse mse dok teknik dlu....cian bebudak tu t kan...
lagi pn aku ni name je senior...tapi umo bru 20...junior aku ade yg dh 25....
tp kne la ade sikap hormat kan...

juz aku x bkenan ngan roommate bru aku ni....die ske sgt bwak budak luar msok dlm umah...klu msok takat blek ari x pe...ni tdo bermalam smpai bermggu2 mse budak2 len ngah praktikal...
sape x hangen kan....tp aku sboleh2 nye bsabar la....x ske la nak tengking2 pmpuan ni....
tp sme org ade tahap ksabaran nye sndiri kan...juz tggu dan lihat je la....

No comments: