Saturday 14 August 2010

thankz awak

awak,
walaupun saya baru je kenal awak, tapi sikap riang awak membuatkan saya macam dah lama kenal dengan awak, awak banyak bagi sokongan pada saya, saya amat-amat selesa bila berkawan dengan awak, walaupun saya tahu banyak kedukaan yang awak tanggung, tapi itu semua bukan satu alasan untuk menghalang awak untuk bersenyum, setiap manusia akan mendapat ujian daripadaNYA, cuma kita tidak tahu bila, dimana, ujian itu berlaku, awak sabar aje la ye...

awak,
awak suka sangat buat lawak pagi2 subuh kan, saya ingat lagi pada ari ke dua berpuasa, awak kejut sahur, tapi awak dok cakap "bangun2 dah maghrib ni !!" awak nak tau tak, saya punyalah gelabah, bangun-bangun saja saya tengok jam pukul 5 pagi, awak tipu kan!!! rase macam nak cekik je awak. heheheh.....

ok lah awak, saya nak sambung tidur ni, nanti saya story2 dengan awak ok.
bye uchuk!

No comments: