Friday 10 September 2010

pagi raya


"kakak bangun mandi sunat aidilfitri!!"

korang nak tau tak tu suare sape? itu adalah suara ibu aku, aku tidur lambat malam tadi, pukul 3 baru tidur sebab buat assignment, jadi mata ni macam ada gam aje tak bagi aku buka, disebabkan aku tak tahan dengar ibu buat okestra free dekat dalam rumah, aku pun bangun la jugak.

selesai mandi, aku turun ke bawah untuk meninjau apa yang ibu sedang lakukan, panaskan rendang rupanya, opss....lupa pula nak bagi tahu, tahun ni ibu masak rendang daging, kuah lodeh, kuah kacang dan sambal tumis, sebenarnya kuah lodeh tu aku yang suggest, memandangkan ibu aku dah menjangkau umo 54 tahun, tak kan la aku nak suggest masak yang payah-payah pula.

selesai bersarapan kami semua bersiap memakai baju raya untuk ditangkap gambar sekeluarga.


selamat hari raya aidilfitri dari hussin and aishah sekeluarga


No comments: