Tuesday 7 September 2010

propaganda

aku suka online facebook, tengok gelagak manusia post status, macam-macam lagak yang aku jumpa, belagak, kecik ati,luah perasaan, n macam-macam lagi lah, kadang2 samapi tergelak2 aku baca komen-komen yang ada.

ade beberapa manusia ni sampai lupa daratan bila ada facebook, aku pelik kadang2, adalah sorang makhluk ALLAH ni aku yakin die paggil mak dia dengan panggilan "mak" tapi bila post status malu kot nak taruk mak, kononnya mak tu nama paggilan kampung, jadi dia tukar la nama tu ke "mama" hahaha... sampai macam tu sekali dia nak menunjukkan hipokrit dia kat facebook. mana lah kejujuran mereka dalam berkata2? kelakar betul....


2 comments:

IEMA MUSA90 said...

hahaha..btol2...walopon aku xtaw spe,tp ade gak kalangan kwn2 kolej yg cm 2 an..

gadistechnic said...

hehehehe.......lumrah mnusia kot....