Thursday 4 March 2010

Can't Believe It....



balik dari kelas je, aku ngan mmbr trus tapau mkanan kat warung...
x sempat nak mandi pn,trus aku bedal mkanan ngan budak2 umah...
hahaha...mkan smbil gelak2....anyway ari ni hepy sangat2 sbb budak
junior blik aku akan g posting sabtu ni....ade yg dpt kat bukit mertajam...
wah...best nye tdo sorg2.....

x de bnde yg aku nak buat ari ni....wat assignment pn x de mood...
then aku pinjam novel dari kak siti....tajuk die...KERANA DIA CINTA...
crite psal perkahwinan yang tanpa cinta....suke beno aku ble bnce sipnosis die...
tu la...ble dah bace novel...x pndang kiri knan punye....

kalau boleh..aku nak abis kan baca novel tu malam ni jugak....
i can't believe yang aku bleh abis kn novel tu...hanya stgh ari je...
hahahah...sedar2 dh pkul 12mlm...
patut la budak blik aku ni dah tido...aku lak dok bukak lampu...
cian dorg tdo dlm terang....bangun n tutup lampu...
pastu aku jemur baju then trus tido...ngantok banget...


setiap ada kamu mengapa jantung ku terdetak
berdetak dengan lebih kencang
seperti genderang mahu perang
setiap ada kamu mengapa darah ku mengalir
mengalir lebih cepat dari hujung kaki ke hujung kpala.
setiap ada kamu ,otak ku berfikir
bagaimana caranya untuk berdua bersama kamu



No comments: