Thursday 11 March 2010

tenang.

assigment makin lame makin selesai.....

agak tenang sikit wlaupun bersengkang mate siap kan...

esk maybe dpt submit sikit jerk sbb byk yg skip....

asal kan aku buat....

sambil buat...aku berchatting ngan ika ttg assignment....

ika nmpk nye diblakang aku...die bru topik 2...

hihihihihi....chaiyok2 ika....

lpas assigment ni settle sikit....

mula kan buat assigment group pulak.....

byk lagi ni x settle....tp try to settle it....

don't give up okie neeta!!

mau yg terbaik untuk group....

nmpk nye ms5 tu ade 60 lebih slide....

wow...giler ar...cam ne la aku nak present ni...

xpe2...insyallah boleh ni....

thankz to group yg bg info psal topik tu....

n aku key in kat slide...n tambah mane yg patut jerk....

next week present....chaiyok2....



No comments: