Wednesday 17 March 2010

semalam yang sedih...

smlm aku ngan imah trun ke ofis lecturer untuk berjumpa dengan MISS LAILI
aku nak tnjuk assignment presentation yang aku buat sebelom present...
guess wut....?

byk sangat slide aku hampir 60 lebih slide...then miss suruh aku buang mane yang patot.... lepas tu aku berjumpa dengan PUAN ADINAH n MADAM LEE....dorg ni lecturer incharge mase aku sem satu dulu....walaupun dorg garang...tapi mmg nmpk naluri keibuan.....PUAN ADINAH tu sbenar nye datin....tapi die x ske org pggl die ngan gelaran tu....so kami semua pggl die PUAN ADINAH je...

MADAM LEE nmpak nye dah makin membesar perut nye...bape mggu la agaknye kandungan die tu kan.......die bg tau aku 17week.... hope dpt baby boy k madam...masa aku pgg perut madam...aku trus pgg prot aku....hahahaha...same je beso nye....aku pnuh ngan lemak...hahaha...
MADAM LEE ngan PUAN ADINAH gelak kan aku.....

pastu EN.ZAINAL pandang len macam je...then PUAN ADINAH ajak berborak kat luar ofis....
pastu PUAN ADINAH peluk aku pinggang aku.....die ckp esk ari last die kat sini...sbb die dh resign....sedih betol ati aku....mcm2 brite sedih yg aku dpt mggu ni.....pastu EN.MALIK pulak sebok dtg kat kteorg.....sweet sgt tgk EN.MALIK ngan PUAN ADINAH...sntiasa bersama....
mcm emak ngan anak la pulak.....hahahaha....

pape pn...kami sumer sayang PUAN ADINAH....hope PUAN rindu kat kami semua...

ex group 3a/2008

1 comment:

gadistechnic said...

hehehehe.......komen ar ape lagi.....