Sunday 4 July 2010

1 dugaan sudah selesai

semalam aku tido agak lambat.dalam pukul 12 baru aku tido.sibuk menelaah nota yang berjela2.lepas tu aku bangun balik pukul 5.45pg untuk smbung menelaah buku yang sedia menunggu. memang mangantok lagi.tapi apakan daya.aku tak nak manjakan diri dengan tido saje. aku mula mandi2 dan terus smbung bacaan. suanasana memang sunyi, sejuk dan damai menyenangkan lagi pale otak ni nak trime plajaran.

exam start pukul 9.30 jadi aku kol imah n suruh die trun pukul 8.30, awal?? memang saje datang awal sebab nak pergi sarapan dulu, selepas sarapan. aku terus naik ke kelas dan raz dan saf (fanatik spain)dah attack aku dan imah(fanatik argentina) sebab argentina kalah sabtu lalu, ape lagi, jadi bahan ejekkan la. amat membengangkan. x pe2 kite tunggu same2 mase spain vs jerman nanti.

lecturer masok untuk susun kertas bg setiap meja.kami duduk diluar menghafal itu ini. mcm bleh msok dlm otak je kan. lepas tu masok kelas then jawab. 9.30 smpai 11.30 pg. aku abis menjawab 11.15pg. abis menyemak. aku tgk balik kiraan betol ke tak. same je jawapan yang aku terima. then stapler. mase pn tamat. tak sempat nak tidur. fine! balik bleh tdo puas2.

No comments: