Saturday 3 July 2010

pesan ibu

krokkkk,krokkkk,krokkk, bunyi perut dah berirama dangdut. aku masih belum makan dari tgh ari tadi,pagi tadi aku hanya bersarapan meggi semata2. amat bagus sekali kan. tq! selesai sarapan meggi.mula kan misi menelaah buku obstetric and gynecology + pediatric. subjek kesukaan ku pada kali ini. setelah hampir 3 jam aku membaca dan membuat nota kecil (bukan toyol) aku terus siap2 kebawah untuk beli makanan.semasa beli, aku terfikir nak saving duit jadi aku nak beli meggi je,sedang aku menuju ke kauter, tbe2 teringat pesan ibu :-

ibu : kakak jangan makan meggi selalu, nanyi effect kat otak dan pemikiran
aku : baiklah!

aku terus letak balik meggi ke tempat asalnya semula.selesai membeli aku naik semula ke bilik dan makan sepuas2 nya. makan macam tak makan setahun pulak. hidup student macam tu la.lebih2 lagi bila final menghampiri. malam ni tido lambat sebab nak study pediatric dulu sebelum masok bab seterusnya.

No comments: