Friday 2 July 2010

J.U.M.A.A.T

hari yang ditunggu-tunggu oleh semua pelajar sebab esok cuti. hmm tq! hari ada quiz pada pukul 9 pagi. aku penat dah baca nota miss ni. pukul 8.30 sampai kolej dan terus sarapan dulu bersama kak wani dan imah. lepas makan kami terus masok kelas. meja sudah siap sedia tersusun rapi seolah2 hadapi final exam la pulak. hurmm..tq pada sesape yang rajin membuat amal jariah. jawab soalan dengan penuh yakin sekali.apa yang aku baca akhir nye masok juga. selesai menjawab.

setelah habis menjawab aku dan rakan kelas dimaklumkan bahawa miss LOO nak jumpa kami semua. maybe dia nak marah psal pengiraan EDD dan POG ramai yg tak boleh jawab semasa OSCE. apa2 pun kene la terima apa sahaja yang datang.

betol sekali jangkaan aku. miss amat marah sekali. tapi sekejap sahaja. beliau menyuruh kami semua berkumpul di gynecology ward untuk menunjukkan kapada kami beberapa procedure yang kami sendiri tidak ketahui. samapi sahaja di gynecology ward. miss ajar procedure insert vaginal pessary dan juga breast self examination . selesai .
aku dengan imah terus tapau makanan n balik hostel .


No comments: