Thursday 15 July 2010

KHAMIS YANG MENYEDIHKAN

hari ini kelas bermula seperti biasa dan aku sudah mula menjadi pelajar tahun tiga dimana aku tahun akhir aku pada awal tahun depan. perasaan? amat la menduka cita kan sebab nanti semua kawan2 mula berpisah dan mula membuat haluan sendiri. semalam aku serta rakan2 kelas telah dimaklumkan bahawa ahli kelas kami dan group 2 akan di bubar kan...WTH?!! betul2 membuat kan aku hilang mood nak belajar. cukup la dulu pernah di bubarkan.tapi kali ni lagi sekali dibubarkan. amat2 bagus!

mase sem 2 ponter aku drop sebab kelas dibubarkan dan aku tak dapat nak concentrate pada pelajaran. aku takut nasib yang sama akan ku hadapi pada sem ini jikalau pembubaran betul2 terjadi. aku x nak pointer aku drop lagi setelah penat lelah aku menaikkan kembali pointer pada sem 3 aku. tetapi kami ni bukan la sesiapa yang ingin membantah arahan dari pihak kolej.

No comments: